23 lutego 2015

Instagram: Mix #4

Cześć Dziewczyny ! :*

Tutaj Martyna :) Mam dzisiaj dla Was szybki wpis, mix zdjęć z ostatnich tygodni :) Zapraszam do oglądania i czytania opisów :)




Zdjęcie jeszcze ze stycznia, takie zaległości mam w blogowaniu :) Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy w Białymstoku :) - Rynek Kościuszki :)


Pazurki poświąteczne :) Jak już znudziła mi się klasyczna czerwień kombinowałam na różne sposoby


Pojawiły się nawet kropki :)


Pojawiły się u mnie dwie buteleczki perfum YODEYMA :)

Zamiast zwierzaka, mam świnkę z IKEA :)


Zajrzałam też do fryzjera, średnio jestem zadowolona. Nie lubię mieć na równo obciętych końcówek, pokazałam jej zdjęcie jak chcę mieć obcięte, ale nie zrozumiałyśmy się...


Były też Walentynki :) I moje 17 róż :)


No i wypadało jakoś się lepiej pomalować w tym dniu :P Makijaż walentynkowy


Dzisiejsze łowy - 2 maski do włosów i odżywka - dla mamy, a dla mnie pomadka Golden Rose nr 15 ! Klasyczna czerwień! :)

A ja powoli wracam do gry, został mi jeszcze jeden egzamin i mam nadzieję, że wszystko się ułoży. Pisałam w komentarzach na FB, że byłam wczoraj u wróżki, ale pewnie niewiele z Was widziało ten komentarz :) Co myślicie o wróżkach, wierzycie? Byłyście kiedyś czy nie? :)

Buziaki! :*

M.

13 komentarzy:

  1. Świnka jest przeurocza. Fajerwerki oglądałam w tym roku z okna kuchennego. Mam z mieszkania świetny widok na prawie całe miasto :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam we wróżki nie wierzę, ale chciałabym iść sprawdzić co ciekawego mi powie :) co do perfumek z yodemy tez mam Celebrity, niesmowicie trwała i intensywna i na dodatek darmowa :D buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zwierzak, taką świnkę też bym mogła mieć :) 17 róż - ?? :D Jakieś przesłanie? :)
    A u wróżki nigdy nie byłam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne róże. Zwierzak najlepszy, nie marudzi i pozwala zrobić z siebie poduszkę. Wróżki niedługo zapanują nad moim życiem, bo mam zamiast pisać o wierze w czary i horoskopy magisterkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna świnka a kwiaty piękne. :-)
    Obserwuję, będę na bieżąco. :-)
    Zapraszam na rozdanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam posty z mixem zdjęć :) Przepiękne róże i słodka świnka z Ikei :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny walentynkowy makijaż, zostaję tu i czekam na kolejnego posta z mixem zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy, że zostawiasz swój komentarz u nas :)
Postaramy się odwdzięczyć :)
I oczywiście wpadaj do nas częsciej! :)