8 stycznia 2015

Darmowe perfumy dla kobiety lub mężczyzny

Cześć Dziewczyny! :*

Dzisiaj mamy dla Was nietypowy wpis :) Nie jest to żadna reklama, nie mamy żadnych perfum za darmo za ten wpis... Jest to zupełnie bezinteresowne, chcemy Wam napisać o tym jak dostać darmowe perfumy, na pewno wiele z Was już o tym słyszało, ale na pewno jest jeszcze garstka osób, która zapomniała lub nie wie... Kilka kroków i będziecie mieć perfumy :) Zapraszamy do zapoznania się z instrukcją :)


Sama o tej akcji dowiedziałam się w listopadzie, perfumy zamówiłam ok. 7 grudnia, a ok. 20 już były u mnie. O co chodzi? Czemu dla Was piszemy o tym? Firma Yodeyma wysyła próbki perfum 15ml damskich lub męskich. To Wy wybieracie jaki zapach chcecie dostać. Mają oni najwięcej odpowiedników różnych marek np. Armani, Gucci itd.

Jedna osoba rejestrująca się i zamawiająca może zamówić tylko jedną próbkę (15ml - ta próbka nie jest taka mała :) ) czyli na jeden e-mail i adres jaki podajecie przy rejestracji przyślą jedną próbkę. Ale na imię i nazwisko i adres i e-mail chłopaka, ciotki, babci, kuzynki - możecie zamówić drugą, trzecią, czwartą :)

Co należy zrobić?

Wchodzimy na stronę: http://www.yodeyma.com/poland/pl/
Klikamy zakładkę: BEZPŁATNE PRÓBKI
Na dole wybieramy: Odkryj bezpłatne próbki dla kobiet 15 ml lub Odkryj bezpłatne próbki dla mężczyzn 15 ml - w zależności od tego czy chcemy zapach damski czy męski
Spośród buteleczek, które widnieją na ekranie wybieramy tą, którą chcemy - klikając na nią.
Przekierowuje nas na kolejną stronę.
Klikamy "DODAJ DO ZAMÓWIENIA"
Wpisujemy swoje dane, pod które mają wysłać perfumy oraz PRAWDZIWY adres e-mail. Jest to ważne, bo jeśli nie potwierdzimy e-mail, który do nas wyślą, perfumy nie ruszą.
Jeśli już uzupełniliśmy wszystko, klikamy WYŚLIJ. (Nie musisz zaznaczać, że zgadzasz się na otrzymywanie informacji promocyjnych od YODEYMA)
Jeśli już to zrobiliśmy, logujemy się do siebie na e-mail i potwierdzamy klikając w link potwierdzający zamówienie w wiadomości e-mail, którą dostaliśmy od YODEYMA :)
To wszystko, na perfumki czekamy ok. 2 tygodni :)

Ja tyle czekałam i dostałam, oto one:


Jak widać najmniejsze one nie są i myślę, że warto chwilę poświęcić na darmowe perfumy :) Ja zamówiłam dla siebie, drugie dostałam na adres domu rodzinnego, a w drodze są dla mamy, chłopaka, cioci i mamy chłopaka :) Także mini prezenciki będzie mieć jeszcze kilka osób :)

A to lista odpowiedników dla kobiet i mężczyzn:

(zawsze można wybrać w ciemno tak jak ja to zrobiłam :) )


No to teraz zamawiajcie i chwalcie się swoimi darmowymi perfumami!

Buziaki! :*

E&M

Na facebook'u obiecałam Wam podlinkowanie 5 blogów z moich obserwatorów, więc zapraszam na blogi moich obserwatorów:

A teraz chcę Was zaprosić na kolejnego wartego uwagi bloga :) !

Byłyście na blogu Natalii?
Jeśli nie - to zapraszam! :)

19 komentarzy:

  1. Miałam te perfumy tylko o innym zapachu i niestety mnie urzekły mnie w żaden sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamówiłam sobie właśnie celebrity woman, możesz opisać jak pachnie i czy zapach długo się utrzymuje? :)
    I Dziękuję za polecenie bloga :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nuty zapachowe:
      nuta głowy: czarna porzeczka, gruszka
      nuta serca: irys, kwiat pomarańczy, jaśmin
      nuta bazy: bób Tonka, pralinki, paczula, wanilia

      Trudno opisywać zapachy, ale nie jest ciężki, przypadł mi do gustu :))

      Usuń
  3. Dziękuję za podlinkowanie :) Również zamówiliśmy perfumki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam próbkę,(15 ml)ale nie pamiętam nazwy,później zamówiłam znów i dostałam 5 małych próbek (3 damskie,2 męskie) :)
    Od kilku tygodniu próbuję zamówić pełnowymiarową butelkę męskiego,ale strona jest wciąż w budowie ... Szkoda,bo zapach przypadł Nam bardzo do gustu.
    A na blogi zaraz zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie widzialam u Ciebie na blogu te mini próbki i byłam zaskoczona, że dostałaś takie, a nie 15 ml :)

      Usuń
  5. Mam taką próbkę - Codigo. Mężowi też zamówiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. O nie słyszałam o tych próbkach :) Dziękujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zamówiłam sobie próbkę - Aqua ale zapach jednak nie mój i tak stoi nie używany na półce :P
    dodaję się do obserwatorów bo podoba mi się tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamówiłam sobie próbkę Iris i mojej siostrze tak się ten zapach spodobał, że ma już pełnowymiarowy flakon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O :) Chyba wiem dlaczego zamówiłaś IRIS a nie inne :P

      Usuń
    2. Tak, perfumy stworzone dla mnie :)

      Usuń
  9. CZyli to są odpowiedniki oryginalnych czy pseudo odpowiedniki, bo już kiedyś miałam takie pseudo odpowiedniki i nie byłam zadowolona za bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego już niestety dokładnie nie wiem. Dostałam w przesyłce tą etykietę z odpowiednikami. Czy są one tylko inspirowane, czy robione jako dokładne odpowiedniki - trudno mi powiedzieć. Jednak jak widać nie płacisz tu za nic, więc warto zamówić i sprawdzić :)

      Usuń

Dziękujemy, że zostawiasz swój komentarz u nas :)
Postaramy się odwdzięczyć :)
I oczywiście wpadaj do nas częsciej! :)